Raport final_Tamadau Mare 2018-gimnaziu
- Categorie: Utile
- Modificat recent la Vineri, 16 Noiembrie 2018 11:26
- Afişări: 1212
ŞCOALA GIMNAZIALǍ NR.1 TǍMǍDǍU MARE
Tel. : 0242/ 643318 Fax: 0242/ 643318
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Nr. 779/05.11.2018
RAPORT FINAL PROGRAM „Școala altfel”
- 1.Titlul Proiectului: „SĂ ÎNVĂŢĂM PRIN JOC!”
- 2.Numărul de activităţi derulate:
a. Şcoala Gimnazială nr. 1 Tămădău Mare
- ciclul gimnazial - 39 activități
- 3.Tipul de activităţi derulate: cultural artistice, pentru o cetățenie democratică,educație ecologică, educație pentru sănătate, sportivă, educație civică, voluntariat, educație rutieră.
- 4.Resursele implicate (număr cadre didactice, număr elevi etc.):
Unitatea |
Gimnazial |
|
Şcoala Gimnazială nr.1 Tămădău Mare |
Nr. elevi |
Nr. clase |
Total |
80 |
5 |
Nr. elevi |
Nr. clase |
Nr. diriginţi |
Nr. cadre didactice |
80 |
5 |
5 |
9 |
5. Parteneri implicaţi (numele instituţiei): Postul de Poliţie Tămădău Mare, CMI Dr. Coliță Ion, alți participanți (Biblioteca satului, Biblioteca școlii, Primăria, Biserica)
6. Menţionarea spaţiilor de desfăşurare a activităţilor (în cazul în care au fost şi altele, în afara unităţii de învăţământ): curtea școlii, terenul de fotbal al comunei, Biblioteca satului, Biserica „Sf. Parascheva Tămădău Mare”, Primăria, Poliţia, lunca râului Mostiştea.
7. Obiectivele urmărite:
a.stimularea curiozitǎţii şi a spiritului de explorare al copiilor;
b. valorizarea abilitǎţilor artistico-plastice ale copiilor;
c. valorizarea abilitǎţilor sociale;
d. determinarea unui comportament de compasiune, de înţelegere pentru copiii defavorizaţi;
e. cunoaşterea unor valori ale artei tradiţionale populare;
f. implicarea familiei în activitǎţile extraşcolare.
- 8.Modalităţi de evaluare a activităţii:
a. chestionare de satisfacţie ale pǎrinţilor şi elevilor;
b. expoziţie cu lucrǎrile copiilor;
c. album cu fotografii.
- 9.Rezultate înregistrate:
a. îmbogǎţirea cunoştinţelor despre arta şi cultura popularǎ;
b. realizarea de lucrǎri care sǎ valorifice potenţialul artistic al copiilor;
c. exprimarea sentimentelor de compasiune faţǎ de copiii defavorizaţi;
d. îmbogǎţirea cunoştinţelor legate de sǎnǎtate în vederea dezvoltǎrii armonioase a organismului.
- 10.ANALIZA SWOT:
- a.Puncte tari:
- au fost realizate activităţile educative şcolare şi extraşcolare diverse, care au contribuit la formarea elevilor;
- a fost asigurat cadrul necesar de derulare a activităţilor instructiv-educative ;
- au fost realizate lucrări de amenajare a sǎlilor de clasǎ;
- elevii au dovedit îndemânare şi creativitate;
- majoritatea cadrelor didactice au experienţǎ profesionalǎ, sunt bine pregǎtite d.p.d.v. ştiinţific, deschise la nou şi pregǎtite pentru centrarea actului educaţional pe competenţe şi calitate;
- certitudinea unui climat destins, de colaborare, între cadrele didactice, elevi, pǎrinţi şi partenerii educaţionali;
- rata destul de scǎzutǎ a absenteismului;
- colaborare foarte bunǎ a şcolii cu comunitatea localǎ;
- disponibilitatea şi interesul crescut al elevilor pentru activitǎţile extracurriculare .
- b.Puncte slabe:
- pregătirea unor elevi evidenţiaţă prin rezultatele la activitǎţile desfǎşurate nu este la un nivel mai mare;
- lipsa mijloacelor materiale (mai multe videoproiectoare, calculatoare etc.) ;
- starea materialǎ precarǎ a multor familii a dus la lipsa unor materiale pentru o mai bunǎ
desfǎşurare a activitǎţilor extraşcolare.
c. Oportunităţi:
- dezvoltarea creativităţii, a imaginaţiei elevilor;
- aprecierea lucrului făcut de mâna proprie;
- dezvoltarea încrederii în sine;
- învǎţarea prin joc şi metode interactive;
- disponibilitatea autoritǎţilor locale (Primǎria, Biserica, Poliţia, Dispensarul , Cǎminul
Cultural, Biblioteca) de a se implica în viaţa şcolii.
d. Ameninţări:
- lipsa mai multor mijloace materiale moderne (videoproiectoare, calculatoare etc.);
- dezinteresul unor elevi pentru anumite activitǎţi din program şi interesul mai mare pentru
alte activitǎţi;
- lipsa motivǎrii elevilor şi atitudinea pasivǎ în privinţa viitorului.
- 11.RECOMANDĂRI, SUGESTII:
- Cuprinderea în buget a resurselor necesare pentru desfǎşurarea unor activitǎţi extraşcolare creative şi moderne.
- 12.ANEXE:
- a.1 CD fotografii
- b.Copii ale parteneriatelor instituţionale
- c.Modele de bună practică
Nume şi prenume Director/ Semnătura
Draghicescu Radu Daniel
________________________________
Nume şi prenume Consilier educativ/ Semnătura
Savin Georgiana
________________________________
Nume şi prenume Coordonator CEAC/ Semnătura
Oprea Silvia Andreia
________________________________